Tràmit amb certificat 06.41.-Comunicació prèvia municipal d’establiments no permanents desmuntables.

És el règim d’intervenció a través del qual les persones o empreses interessades en l’obertura d’un establiment no permanent desmuntable, han de posar en coneixement de l’ajuntament els requisits o elements relatius a l’obertura d’un establiment d’aquest tipus on es preveu celebrar espectacles públics o activitats recreatives.

Se sotmeten a aquest règim els locals o les construccions conformats per estructures desmuntables o per instal·lacions fixes portàtils, constituïdes per mòduls o elements metàl·lics, de fusta o qualsevol altre material que permeti operacions de muntatge, desmuntatge o trasllat, amb caràcter itinerant o sense. Poden ser coberts totalment o parcialment, i oberts o tancats (annex I punt VI.1.b) del Decret 112/2010, de 31 d’agost).
 

Tramitació

  • Quan es fa:  Durant tot l'any.
  • Cost del servei: segons ordenances fiscals de l'any en curs
  • Servei i unitats responsables: Alcaldia o Regidoria delegada de l'àrea. Desenvolupament - Àrea 2.
  • Termini màxim de resolució i efectes jurídics: No hi ha resolució.

 

Qui tramita:

Interessat/ada:  El titular i el seu representant.

Autoritzat/ada: Qualsevol persona que sigui autoritzada expressament per l'interessat/ada.

La persona física o jurídica que vol obrir un establiment, local o construcció, no permanent desmuntable, per a realitzar-hi espectacles públics o activitats recreatives. Es podrà fer a través de representant legal, amb declaració de la representació amb la qual s’actua.

 

Formes de tramitació

  • Presencialment

    Oficina de registre de l'Ajuntament de Tremp: Plaça de la Creu,1 25620 Tremp

    De dilluns a divendres de 9h a 14h

  • Telemàticament/internet

    Seguir l'enllaç que hi ha al final d'aquesta pàgina i que us durà a la seu electrònica de l'Ajuntament de Tremp

  • Telemàticament/Internet

    A la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes a què es refereix l’article 2.1. de la llei 39/2015( l’Administració General de l’Estat, les administracions de les comunitats autònomes, les entitats que integren l’Administració local i el sector públic institucional)

Documentació que cal aportar

Requisits previs:

Haver obtingut l’autorització per a l’ocupació del domini públic on es volen ubicar les instal·lacions no permanents desmuntables, si és el cas.
 

Documentació:

 1. Comunicació prèvia d’acord amb el model normalitzat, acompanyada de la documentació que es detalla en aquest punt.

2. Declaració responsable del fet que l’establiment o l’activitat compleix els requisits establerts per l’Ordenança i la normativa vigent d’aplicació.

3. Autorització per a l’ocupació del domini públic on es volen ubicar les instal·lacions no permanents desmuntables.

4. Declaració responsable de la persona titular de la disponibilitat de la finca, si és el cas.

5. Informe i certificació de la Generalitat en matèria d’incendis, d’acord amb el que disposa l’article 23 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.

6.  Autorització d'abocament a la llera pública o al mar, si és el cas.

7. Declaració responsable de la contractació d'una d'assegurança de responsabilitat civil que cobreixi el risc i en la qual es faci constar les quanties contractades, acompanyada del rebut vigent, d’acord amb el Decret 112/2010, de 31 d’agost (article 83).

 

Normativa

  • Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives
  • Decret 112/2010, de 31 d'agost, Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives.

 

Observacions

Les comunicacions presentades d’acord al que estableix la normativa vigent, són eficaces des de la seva entrada al Registre general de l'Ajuntament. La presentació de la comunicació faculta l’Ajuntament per a verificar la conformitat de les dades que s’hi contenen.

Quan el servei tècnic municipal, en comprovar les dades i documents aportats junt amb la comunicació prèvia, detecti qualsevol inexactitud, falsedat o omissió de caràcter essencial, elevarà proposta a l’òrgan municipal competent per tal que, prèvia audiència a la persona interessada, dicti un acte administratiu en virtut del qual es declari sense efectes la comunicació prèvia presentada per no adequar-se a la legalitat.

Tractant-se d’activitats en establiments no permanents desmuntables caldrà obtenir acta de control inicial favorable dels serveis tècnics municipals o d’una eca que acrediti la inspecció del muntatge i la comprovació del seu funcionament.

En el cas d’instal·lacions de fires d’atraccions, s’ha de presentar al personal tècnic o de l’eca que exerceixi el control inicial els manuals d’instruccions i les certificacions tècniques específiques corresponents als muntatges.

La meva carpeta

Llegenda de símbols

Tipus de tràmits

  • Informatiu
  • Tràmit sense certificat
  • Tràmit amb certificat

Opcions

  • Impresos
  • Pagament
© Ajuntament de Tremp
Plaça de la Creu, 1 25620 Tremp (Lleida) | Tlf. 973650005 Fax. 973652036
Horari d'atenció al públic de 9:00 a 14:00 de dilluns a divendres excepte festius - administracio@ajuntamentdetremp.cat