Tràmit informatiu 02.09.- Mercat setmanal municipal

Oferir serveis d'informació, tramitació i suport a les persones que optin o siguin posseïdores de concessions de parades del mercat setmanal de Tremp.
  • Quan es fa :  Els dilluns. Durant tot l'any a excepció dels dies festius.
  • Cost del servei :  Veure ordenança fiscal 4.11.
  • Servei i unitats responsables : Regidoria de Manteniment, mobilitat i via pública; Seguretat i Serveis -Àrea 2.

Tramitació

Interessat/ada:  El titular del tràmit. La persona interessada.

Autoritzat/ada: Qualsevol persona que sigui autoritzada per l'interessat/ada.
 

REQUISITS

Qualsevol persona major d'edat.

Formes de tramitació

  • Presencialment

    Ajuntament de Tremp: Plaça de la Creu,1 25620 Tremp

    De dilluns a divendres de 9h a 14h

  • Correu postal

    Plaça de la Creu,1 25620 Tremp

Documentació que cal aportar

Sol·licitud mercat setmanal  (s'especifica en cada cas la documentació que s'ha d'aportar).

Normativa

Ordenança Fiscal 4.11: Taxa per utilitzacions privatives i aprofitaments especials de la via pública o altres terrenys d'ús públic.

Observacions

El mercat es farà el dilluns de cada setmana -veure ordenança de l'any en curs -des de les 8 fins les 14 hores, en la zona i condicions determinades per L'Ajuntament.

 

Última revisió: abril 2014.

La meva carpeta

Llegenda de símbols

Tipus de tràmits

  • Informatiu
  • Tràmit sense certificat
  • Tràmit amb certificat

Opcions

  • Impresos
  • Pagament
© Ajuntament de Tremp
Plaça de la Creu, 1 25620 Tremp (Lleida) | Tlf. 973650005 Fax. 973652036
Horari d'atenció al públic de 9:00 a 14:00 de dl. a dss. excepte festius, els dissabtes de l’estiu romandrà tancat - administracio@ajuntamentdetremp.cat