Tràmit amb certificat 06.17.- Llicència urbanística (Major/Mitjana)

És el permís necessari per a la realització de les obres considerades com a majors o mitjanes.
  • Quan es fa :  Durant tot l'any. Abans d'iniciar les obres s'ha de disposar de llicència.
  • Cost del servei :  Ordenances fiscals de l'any en curs.
  • Servei i unitats responsables : Alcaldia o Regidoria delegda de l'àrea. Desenvolupament Area 2.
  • Termini màxim de resolució i efectes jurídics: El termini per concedir la llicència, a comptar des de la presentació de la sol·licitud, és el següent: Dos mesos en cas que s'hagi presentat un projecte de l'obra, un mes en cas que no s'hagi presentat un projecte de l'obra.

    Si transcorregut aquest període el sol·licitant no ha rebut cap notificació, la llicència es considera atorgada (llevat que la sol·licitud tingui com a conseqüència que es transfereixin a l'interessat/ada o a tercers facultats relatives al domini públic o al servei públic o que estigui relacionada amb obres de nova planta quan no s'hagin complert els deures exigits per la normativa urbanística aplicable i el planejament o per la manca d'informes preceptius i vinculants d'altres administracions que siguin determinants per a l'atorgament de la llicència; en aquests supòsits es considerarà desestimada).

Tramitació

Interessat/ada:  El propietari ,  promotor o constructor de l'obra.

Autoritzat/ada: Qualsevol persona que sigui autoritzada per l'interessat/ada.
 

REQUISITS

Qualsevol persona major d'edat.

Formes de tramitació

  • Presencialment

    Oficina de registre de l'Ajuntament de Tremp: Plaça de la Creu,1 25620 Tremp

    De dilluns a divendres de 9h a 14h

  • Correu postal / Oficina de Correus

    Adreça Ajuntament: Plaça de la Creu,1 25620 Tremp

    Es podrà presentar a les oficines de correus (per exemple, oficina de Tremp: Carrer Francesc Macià,4 25620), tal com s'estableixi reglamentàriament.

  • Telemàticament/internet

    Seguir l'enllaç que hi ha al final d'aquesta pàgina i que us durà a la seu electrònica de l'Ajuntament de Tremp

    Cal disposar de certificat digital, omplir les dades del formulari web i adjuntar els documents relatius a la sol·licitud

  • Telemàticament/Internet

    A la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes a què es refereix l’article 2.1. de la llei 39/2015( l’Administració General de l’Estat, les administracions de les comunitats autònomes, les entitats que integren l’Administració local i el sector públic institucional)

Documentació que cal aportar

  • Sol·licitud de llicència urbanística major/menor amb document tècnic
  • Plànol cadastral de la situació de l'obra.
  • Qüestionari.
  • Documentació especifica depenent del tipus d'obra a realitzar.
  • Autorització de representació si es el cas
  • Ordre SEPA si es vol domiciliar el rebut.

Normativa

Legislació general: 

Legislació específica:

Normativa municipal:

Observacions

 

Última revisió: Octubre 2017

La meva carpeta

Llegenda de símbols

Tipus de tràmits

  • Informatiu
  • Tràmit sense certificat
  • Tràmit amb certificat

Opcions

  • Impresos
  • Pagament
© Ajuntament de Tremp
Plaça de la Creu, 1 25620 Tremp (Lleida) | Tlf. 973650005 Fax. 973652036
Horari d'atenció al públic de 9:00 a 14:00 de dilluns a divendres excepte festius - administracio@ajuntamentdetremp.cat