Tràmit informatiu 06.02.- Borsa d'Habitatge: Inscripció vivenda / Arrendador

El propietari d'un pis pot utilitzar aquest servei perquè la gestió d'arrendament la coordini l'Ajuntament amb l'Agència de l'Habitatge de la Generalitat.
  • Quan es fa:  Durant tot l'any.
  • Cost del servei:  Gratuït. 
  • Servei i unitats responsables: Alcaldia o Regidoria delegada de l'àrea. Desencolupament - Àrea 2.
  • Termini màxim de resolució i efectes jurídics: Presencialment es lliura al moment de la sol·licitud, sempre que es compleixin els requisits demanats i s'aporti la documentació necessària. 

Tramitació

Interessat/ada:  El titular del tràmit. La persona interessada.

Autoritzat/ada: Qualsevol persona que sigui autoritzada pel titular.
 

REQUISITS

Qualsevol persona major d'edat.

Formes de tramitació

  • Presencialment

    Oficina de registre de l'Ajuntament de Tremp: Plaça de la Creu,1 25620 Tremp

    De dilluns a divendres de 9h a 14h

Documentació que cal aportar

  • Fotocòpia i original de l'escriptura de l'habitatge.
  • Fotocòpia D.N.I.
  • Cèdula d'habitabilitat.
  • Qualificació energètica

Normativa

Pla d'habitatge 2007/2016

Observacions

La gestió d'arrendament la coordina l'Ajuntament amb l'Agència de l'Habitatge de la Generalitat.

Més informació

 

Última revisió: desembre 2018

 

La meva carpeta

Llegenda de símbols

Tipus de tràmits

  • Informatiu
  • Tràmit sense certificat
  • Tràmit amb certificat

Opcions

  • Impresos
  • Pagament
© Ajuntament de Tremp
Plaça de la Creu, 1 25620 Tremp (Lleida) | Tlf. 973650005 Fax. 973652036
Horari d'atenció al públic de 9:00 a 14:00 de dilluns a divendres excepte festius - administracio@ajuntamentdetremp.cat