Tràmit amb certificat 02.05.- Certificat de convivència històric

Document/Justificant emès per l'Ajuntament on s'especifiquen les dades de les persones que han conviscut en una mateix domicili en un període de temps concret.
  • Quan es fa :  Durant tot l'any.
  • Cost del servei :  Taxa per la prestació de servei administratiu.
  • Servei i unitats responsables : Alcaldia o Regidoria delegada de l'àrea. Administració - Àrea 1. 
  • Termini màxim de resolució :  Presencialment es lliura al moment de la sol·licitud, sempre que es compleixin els requisits demanats i s'aporti la documentació necessària. 

Tramitació

Interessat/ada:  El titular del tràmit. La persona interessada.

Representant: Pare/mare/tutor/a del/de la menor empadronat al domicili.

Autoritzat/ada: Qualsevol persona que sigui autoritzada per l'interessat/ada.
 

REQUISISTS

Qualsevol persona major d'edat.

Formes de tramitació

  • Presencialment

    Oficina de registre de l'Ajuntament de Tremp: Plaça de la Creu,1 25620 Tremp

    De dilluns a divendres de 9h a 14h

  • Telemàticament/internet

    Seguir l'enllaç que hi ha al final d'aquesta pàgina i que us durà a la seu electrònica de l'Ajuntament de Tremp

    Cal disposar de certificat digital i especificar bé la sol·licitud del tràmit

  • Correu postal / Oficina de Correus

    Adreça Ajuntament: Plaça de la Creu,1 25620 Tremp

    Es podrà presentar a les oficines de correus (per exemple, oficina de Tremp: Carrer Francesc Macià,4 25620), tal com s'estableixi reglamentàriament.

Documentació que cal aportar

  • Documents identificatius: DNI/Passaport/NIE. En cas de menors d'edat caldrà aportar, a més, el llibre de familia (original) o bé el passaport compartit
  • Autorització signada per l'interessat, si el sol·licitant actua en representació d'una altra persona.
  • Fotocòpia del DNI/Passaport/NIE de l'interessat, si el sol·licitant actua en representació d'una altra persona.
  • Instància general.

Normativa

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.
  • Real Decret 2612/1996, de 20 de desembre, pel qual es modifica el Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals.
  • Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre de Protecció de dades de caràcter personal (LOPD).

Observacions

Última revisió :  octubre 2017

La meva carpeta

Llegenda de símbols

Tipus de tràmits

  • Informatiu
  • Tràmit sense certificat
  • Tràmit amb certificat

Opcions

  • Impresos
  • Pagament
© Ajuntament de Tremp
Plaça de la Creu, 1 25620 Tremp (Lleida) | Tlf. 973650005 Fax. 973652036
Horari d'atenció al públic de 9:00 a 14:00 de dilluns a divendres excepte festius - administracio@ajuntamentdetremp.cat