Tràmit sense certificat 01.01.- Queixes i suggeriments

El ciutadà pot fer arribar queixes, suggeriments, consultes etc. sobre temes diversos.
    • Quan es fa :  Durant tot l'any.
    • Cost del servei :  Gratuït.
    • Servei i unitats responsables : Alcaldia o regidoria delegada de l'àrea. Administració - Àrea 1.
    • Termini màxim de resolució i efectes jurídics: Transcorregut el termini de tres mesos sense resoldre, la petició s'entendrà com a denegada.

Tramitació

Interessat/ada:  El titular del tràmit. La persona interessada.

Autoritzat/ada: Qualsevol persona que sigui autoritzada per l'interessat/ada.

 

REQUISITS

Qualsevol persona major d'edat.

Formes de tramitació

  • Presencialment

    Oficina de registre de l'Ajuntament de Tremp: Plaça de la Creu,1 25620 Tremp

    De dilluns a divendres de 9h a 14h

  • Telemàticament/internet

    Seguir l'enllaç que hi ha al final d'aquesta pàgina i que us durà a la seu electrònica de l'Ajuntament de Tremp

    Per iniciar el tràmit telemàticament s'ha d' omplir les dades del formulari, confirmar-les i enviar-les

  • Correu postal / Oficina de Correus

    Adreça Ajuntament: Plaça de la Creu,1 25620 Tremp

    Es podrà presentar a les oficines de correus (per exemple, oficina de Tremp: Carrer Francesc Macià,4 25620), tal com s'estableixi reglamentàriament.

  • Telemàticament/Internet

    A la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes a què es refereix l’article 2.1. de la llei 39/2015( l’Administració General de l’Estat, les administracions de les comunitats autònomes, les entitats que integren l’Administració local i el sector públic institucional)

Documentació que cal aportar

Instància genèrica degudament complimentada.

Autorització de representació si s'escau.

Normativa

  • Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal 
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
  • Llei 19/2013 del 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
  • Llei 19/2014 de 29 de desembre de transparència, accés a la informació pública i  bon govern
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
  • Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic
  • Llei 16/2015, de 21 de juliol, de simplificació de l'activitat adm. de la Generalitat i dels governs locals i d'impuls de l'activitat econòmica        
  • Ordenança municipal per al govern i l'administració electrònica  

Observacions

Per tramitar la queixa o suggeriment telemàticament cal omplir el formulari que hi ha a la plataforma del tràmit i enviar-lo. No és necessari el certificat digital per fer aquest tràmit.

 

Última revisió : agost 2017

La meva carpeta

Llegenda de símbols

Tipus de tràmits

  • Informatiu
  • Tràmit sense certificat
  • Tràmit amb certificat

Opcions

  • Impresos
  • Pagament
© Ajuntament de Tremp
Plaça de la Creu, 1 25620 Tremp (Lleida) | Tlf. 973650005 Fax. 973652036
Horari d'atenció al públic de 9:00 a 14:00 de dilluns a divendres excepte festius - administracio@ajuntamentdetremp.cat