Tràmit amb certificat 04.04.- Registre Municipal d'entitats: alta, modificació o baixa

Les entitats que tenen la seu social o bé l'objecte de la seva activitat és al municipi de Tremp, un cop constituïdes com a associació en el Registre General d'Associacions de la Generalitat de Catalunya, poden inscriure's al Registre Municipal d'Entitats de Tremp.
  • Quan es fa: Durant tot l'any.
  • Cost del servei: Gratuït.
  • Servei i unitats responsables: Alcaldia o Regidoria delegada de l'àrea . Serveis personal -  Àrea 3.
  • Termini màxim de resolució:  Presencialment es lliura al moment de la sol·licitud, sempre que es compleixin els requisits demanats i s'aporti la documentació necessària.

Tramitació

Interessat/da: Qualsevol persona.

Representant:  El representant de l'entitat.
 

REQUISITS

Qualsevol persona major d'edat.

Formes de tramitació

  • Presencialment

    Oficina de registre de l'Ajuntament de Tremp: Plaça de la Creu,1 25620 Tremp

    De dilluns a divendres de 9h a 14h

  • Telemàticament/internet

    Seguir l'enllaç que hi ha al final d'aquesta pàgina i que us durà a la seu electrònica de l'Ajuntament de Tremp

    Cal autenticar-se amb certificat ditgital i adjuntar la sol·licitud degudament cumplimentada.

  • Correu postal / Oficina de Correus

    Adreça Ajuntament: Plaça de la Creu,1 25620 Tremp

    Es podrà presentar a les oficines de correus (per exemple, oficina de Tremp: Carrer Francesc Macià,4 25620), tal com s'estableixi reglamentàriament.

    Regidoria de Cultura

Documentació que cal aportar

  • Fotocòpia del NIF.
  • Acta aprovació junta vigent
  • Fotocòpia dels estatuts.
  • Sol·licitud de registre per a entitats.
  • Document d'excempció d'IVA, si escau.

Normativa

  • Normativa disponible a la web de l'Ajuntament de Tremp:
  • Ordenança Fiscal de l'any en curs.
  • Reglament de funcionament del Centre Cívic Tarraquet
  • Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal 
  • Llei 19/2013 del 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
  • Llei 19/2014 de 29 de desembre de transparència, accés a la informació pública i  bon govern
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
  • Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic  
  • Ordenança municipal per al govern i l'administració electrònica  

Observacions

Caldrà notificar tots els canvis que es vagin produint a l'entitat:  els canvis de junta, seu social etc. a l'Ajuntament de Tremp.

Aquest tràmit els permet rebre col·laboració municipal en les activitats que portin a terme per les persones associades o per a la ciutadania en general.

Més informació Centre Cívic Tarraquet: 973652300 (tardes de dilluns o dijous de 16h a 20h), o bé els matins al departament de cultura de l'Ajuntament de Tremp 973650005 ext 338

 

Última revisió : setembre 2017

La meva carpeta

Llegenda de símbols

Tipus de tràmits

  • Informatiu
  • Tràmit sense certificat
  • Tràmit amb certificat

Opcions

  • Impresos
  • Pagament
© Ajuntament de Tremp
Plaça de la Creu, 1 25620 Tremp (Lleida) | Tlf. 973650005 Fax. 973652036
Horari d'atenció al públic de 9:00 a 14:00 de dilluns a divendres excepte festius - administracio@ajuntamentdetremp.cat