Interessat/ada: El titular del tràmit.
Representat: Representant acreditat.
Autoritzat/ada: Qualsevol persona que sigui autoritzada per l'interessat/da.
Qualsevol persona major d'edat.
Presencialment
L'atenció presencial a l'Ajuntament de Tremp és amb cita prèvia.
Per sol·licitar la cita prèvia es pot fer de dues formes:
Oficina de registre de l'Ajuntament de Tremp: Plaça de la Creu,1 25620 Tremp
De dilluns a divendres de 9h a 14h
Correu postal / Oficina de Correus
Adreça Ajuntament: Plaça de la Creu,1 25620 Tremp
Es podrà presentar a les oficines de correus (per exemple, oficina de Tremp: Carrer Francesc Macià,4 25620), tal com s'estableixi reglamentàriament.
Telemàticament/internet
Seguir l'enllaç que hi ha al final d'aquesta pàgina i que us durà a la seu electrònica de l'Ajuntament de Tremp
Adjuntar la documentació relativa al tràmit.
Telemàticament/Internet
A la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes a què es refereix l’article 2.1. de la llei 39/2015( l’Administració General de l’Estat, les administracions de les comunitats autònomes, les entitats que integren l’Administració local i el sector públic institucional)
Última revisió del tràmit: agost 2017