La borsa de treball de l'Ajuntament de Tremp és una eina exclusivament adreçada a facilitar el contacte entre empreses i treballadors. La inscripció a la mateixa no és vàlida per a la provisió de llocs de treball de l’Ajuntament de Tremp, atès que aquestes ofertes s’han de tramitar mitjançant convocatòria pública, que sempre es publica a pàgina web de l’ajuntament.
El funcionament es basa en l’enviament de currículums de les persones inscrites, que compleixen amb el perfil requerit, a aquelles empreses que hagin formalitzat una oferta de treball.
Una vegada remesa la informació de les persones inscrites en la borsa, és la mateixa empresa la es fa càrrec de totes les accions necessàries per dur a terme el procés de selecció.
Les dades de les persones inscrites a borsa tenen una validesa de 5 anys. Transcorregut aquest termini sense que l’usuari/a renovi la seva inscripció, es procedirà a donar-lo/a de baixa del servei.
Aquest és un servei gratuït que ofereix l'Ajuntament amb l'objectiu de promoure i facilitar la cerca de treball al municipi i comarca.
Existeixen dues possibilitats:
- Donar-se d'alta a la borsa de treball com a empresari que busca persones per incorporar a la seva plantilla i vol dur a terme una selecció de personal.
- Donar-se d'alta a la borsa de treball com a persona que busca feina o la vol millorar. En aquest cas és important disposar d'un currículum actualitzat amb les tasques i formació realitzats.
Última revisió: octubre 2017